Dag 04 - Det här åt jag idag

Haha jag har tänkt hela dagen på vad jag stoppat i mig för att komma ihåg,
ful jag e.
Iaf så först åt jag frukost som bestod av en (eller var det två?) macka/or + lite yoghurt.
Sen till lunch åt jag potatis och nå biffar, görr. Sen tog jag en klementin också, hähä.
Äpple en stund efter det. När skolan var slut åt jag en risifrutti och till middag hos Johan blev det kyckling wok.
En stund innan jag åkte hem så åt jag en macka också. HEHÄ
Jag äter rätt mycket ändå, asnice.
'
Tyckte bilden var mysig. HÄHÄ.
Btw, har ju precis lärt mig om upphovsrätt osv så här är källan till denna bild.
Eller jag har ingen aning, sökte på google å det stod nåt sånt blablabla.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 300kr!

Låter det intressant kan du klicka på länken här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html



Du kan också anmäla dig till Veckans Bild, länk finns i andra inlägget :D

2010-11-26 @ 10:53:51
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0