Dag 03 - Mina föräldrar

Mina kära föräldrar...hm ja, dom skilde sig när jag var 5 år typ...
Då i början så var jag väldigt mycket pappas flicka, då tyckte jag kanske bäst om honom. Om jag inte minns fel..?
Nu är det i alla fall så att jag och min mamma har jättebra kontakt eller vad man ska säga, jag berättar typ allt för henne och hon är världens bästa.
Min papa och jag pratar inte så mycket om man säger så, eller asså vi träffas ju jämt och pratar om småsaker när jag är där och så men vi har inte samma "kontakt" som jag och mamma har. Jag är närmare henne..
Jag vill typ inte skriva för mycket nu så jag skriver något som blir helt fel.
Jag har jättebra föräldrar i alla fall som bryr sig mycket om mig och dom har lärt mig mycket bra saker här i livet!
Dom har alltid stöttat mig och fått mig att känna mig värdefull osv.
Jag älskar er båda, mamma och pappa :)♥

Bild på mamma å jag. Har ingen bild på pappa på den här datorn.

Kommentarer
Postat av: hanne

guud vad lik du är henne!! (y

2010-11-26 @ 15:28:12
URL: http://hannewestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0