Dag 02 - Min första kärlek

Jag har då haft mycket kärlek i mitt liv, dock inte så lycklig haha.
Men den första pojken jag tyckte om var väl Emil på dagis. Jag la ett kärleksbrev på hans hylla på dagis och när han såg det tog han det och slängde det i papperskorgen och skrek. Då blev jag ledsen...
Sen så har jag alltid varit förtjust i Jesper..sen var det Ludwig ett tag, sen Oscar, Albin, Ludvig, Jesper igen. Haha gullig man var när man var liten.
Nu berättar jag inte direkt om min första kärlek egentligen...jag berättar bara om alla pojkar jag varit förtjust i.
Men den första som jag fick fjärilar i magen av var väl Fredrik, fast det var ju ganska fake ändå men ja.
Min första RIKTIGA kärlek är iaf Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0