Dag 01- Presentera mig själv!

Ja, haha. Jag är...Elina!
Elina Sondell som bor i själevad fast snart i stan halva tiden av mitt liv! KungTde.
Jag är 16 år (fyllde ju år nyss!ehehhe) och går första året på gymnasiet, Musik estet på Nola såatteee!
Min familj består av världens bästa mamma som heter Cecilia (hon fyller år idag också förtusan!!), hennes sambo Ulf som är galet snäll :) sen är det min pappa och hans fru Ragnhild och deras son (min bror haha) Melvin Sötnos.
Jag får ju inte glömma min kära syster som är typ en av mina bästa vänner, Jullanpullan :) Ja..det var ju det och det blev inge skevt eh!
Aja, under dagarna i mitt lilla liv är jag i skolan med braiga människor och musik! Efter skolan är jag oftast med min världens bästa pojkvän Johan och sen..ja gör jag inte nå mycket mer, haha. Eller jag bloggar ju och är inne på facebook!!
Hm...mina föräldrar är skilda som ni kanske förstod och jag är på vardera ställe 2 veckor å blabla. Fattar ni?
Jaaajaaaa, jag vet inte vad jag mer kan säga. Jag är jag och jag älskar musik, min pojkvän, min familj och mina vänner. Jag tror på gud. Jag är snäll mot dom som är snälla mot mig. Jag är omtänksam. Jag kan vara arg som tusan för ingenting. Jag är en väldigt oseriös och rolig tjej samtidigt som jag är typ..seriös haha.
Hm a...Det är väl jag!
Jag tycker om att skriva seriösa saker om mig själv å det blir alltid så himla bra! Eller? hah

Kommentarer
Postat av: hanna

Fett fint håru har :D

2010-11-22 @ 15:42:23
URL: http://hbby.blogg.se/
Postat av: elina

snyggt namn ;) ovanligt att man hittar nån som heter Elina, som jag! inte så vanligt namn ! :D allt bra med dig ? kraam!

2010-11-22 @ 17:10:36
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0