9 november

Johan åkte hem för ett litet tag sen, känns ju surt. BLÄ
Det värsta med födelsedagar är när dom tar slut.
Jag har liksom en dag som är min och man blir uppvaktad och alla är snälla mot en.
Tyvärr så är den ju bara en dag haha, dagarna tar slut så fort så får ingen lång födelsedag längre.
Allt var då bättre när man var liten...!
Jag blir iofs uppvaktad imorgon också (a) Och sen nästnästa helg. Haha, sluta upp å klaga Elina!
Iaf så sitter jag nu och bara tar det lugnt. Slickar lite på klubban jag fick av älskling :D hehehe.
Det var inte det enda jag fick av honom :)
Amen aaa, har inget mer att skriva nu så TJARRÅÅÅÅ BLÅKKEN :)
Hehhe hej skev bild :)
ÄLSKAR RÖTT HÅR! SÅ JÄÄÄÄKLA SNYGGT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du säga :O ditt hår är underbart

2010-11-09 @ 21:32:50
URL: http://feliciaalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0