Wähääähhh

Jomen tjotjotjena!
Kom nyss hem, nujst da :)
På stan köpte jag först en juklapp som ska lottas ut på julafton, tihi loligt. Sen födelsedagspresent till min fader, det blev en korsordstidning och en godispåse haha :D Jag köpte även ett halsband till mig själv, hihi.
Det var fult för hon i kassan frågade om det var en julklapp och jag svarade nej och sedan fick jag den inslagen iallafall. Ganska snällt tycker jag, haha tokigt.
Nu ska jag kolla på de två julkalender avsnitten jag missat!!! Vi hörs lite senare :)
Öh, bra att man ser hur halsbandet ser ut också. Det var blingbling iaf fast insåg nyss att det kanske inte ser så bra ut på mig. Brabra!

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

sv; EHEH, det följde med ett doftljus med, men de ska ja ge bort :'d men det är typ en spray som man kan ha i rummet eller som bodyspray och den luktar nomnonm<3

2010-12-22 @ 21:59:24
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0