Svar/ Dag 26 - Mina rädslor

Anonym om ÄNTLIGEN:
Knäpp lite kort på ditt rumm/huset snart :D:D
Svar: Alltså det är ju jättestökigt överallt och på mitt rum ska det målas och fixas till lite. Men när det är färdigt kan jag självklart lägga upp bilder :)
_____________________________________________________
Mina rädslor.
Jag är jätterädd för mörker. Eller jag var det mer när jag var liten.
Men jag hatar att gå upp på natten om jag behöver det. Om jag typ är askissnödig brukar jag försöka somna om bara för att jag verkligen inte vågar kliva upp när det är så mörkt.
Jag hatar också att gå ute själv när det är mörkt, det är ashemskt.
Fladdermöss är himla äckliga också, huvva.
Sen är jag ju, som många andra, rädd för att bli ensam. Jag skulle aldrig klara av att bli lämnad kvar ensam i livet..typ. Jag behöver folk omkring mig.
Hm..till sist så är jag rädd för krig. Det har jag alltid varit.
Nu när det som hänt i Stockholm med självmordsbombaren och att typ dom där knäppisarna från Irak säger att dom ska döda alla Sveriges systrar och bröder osv, så blir jag asrädd. WÄH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0