Staaan

Chachaaa, nej lägg av.
Har nyss ätit frukost nurå, najsäärns.
Om typ 20 minuter ska jag ta bussen in till stan med Louise, me like.
Nu måste jag fasn hitta nånting så jag får använda alla pengar jag fått.
Jag är så jääämarns snål och kan spara pengar i 100 år. Förra året fick jag flera presentkort och dom gick ut för jag aldrig använde dom. Bra jobbat.
Aja, efter stan drar jag till Johan så vi hörs när jag kommit hem ikväll :) ciao!
Maha. inge fake leende på första bildn dah, säkert inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-27 @ 14:24:32
Postat av: ronja edlund =)

HIHI, tack du! :-D

2010-12-27 @ 23:37:26
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0