SNART FLYTT!!!!!!!!!!!!!

HEJ BLÅGEN! DET ÄR ONSDAG IDAG, TJIHO!
Jomen såatte, inge fel här eh. Iaf så vare julbord på skolan idag<3 gött daaah.
Sen efter det var det någon föreläsning om tobak osv, rätt bra. Och sen vare ba svenska en timme å sen slut på dagen. Drev omkring en stund på stan tills min buss kom, köpte en julklapp till min far!
Jomenja, när jag kom hem så satte jag mig framför pianot och övade på sångläxan och nu är jag här.
Ikväll blire det litelite plugg och sedan måste jag verkligen packa ihop saker! Jag flyttar förfasen på lördag!!!
Vi hörs mer senare iaf, höhö.
Fick längtan efter nyår nu, så man får umgås med gött folk. Saknar så mååånga, speciellt Louise!!

Kommentarer
Postat av: XOXOLINNÉA

vad roligt att flytta :D

2010-12-15 @ 17:13:50
URL: http://liinneaaslife.blogg.se/
Postat av: berry

åh, jag vill typ flytta med, rensa ut allt skit och ba börja om! skönt det hade varit :) ska flytta direkt efter gymnasiet typ, fast vet ej vart ;3

2010-12-15 @ 17:16:26
Postat av: berry

sv; vet ichke hur länge jag får ha den, men förmodligen tills hon vill ha tillbaka den :) DÅDÅ?:)

2010-12-15 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0