Ooooh!

Tjaaatjaaa blåkkeeeään :)
Vi slutade 1 idag, fasen vad najs! Och sista timmen vi hade, så hade vi nåt himla prov. Hon sa att det skulle vara ett förhör ba men det var som ett himlarns prov. Galet.
Men ja, när vi slutat så gick jag och Vanja på uh, åsså satt vi där till klockan 5! Galet det å!
Först när vi kom dit så shhhöpte vi varm choklad med grädde, huhi. Sen bestämde jag mig för att jag var hungrig så jag köpte en macka..å sen helt plötsligt så kom vi på att det skulle vara mysigt och gott att äta tacos där så vi gjorde det. Något mätt jag är nu ;)
Men det var iaf himla mysigt! Sånt där ska vi göra oftare Vanjis, tihi.
NU ska jag göra klart min dagbok! Hörs sen ma dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0