Morden i sandhamn

Kollade nyss på sista avsnittet av Morden i sandhamn, mums dah. Rätt bra fakkis.
NU mina kära vänner ska jag packa gääärnet! Imorgonbitti åker vi till Rusele för att jag ska fira jul där med min underbara familj. Denna familj består av två mostrar, en pluttlevikusin, en elsakusin, en ingemar, en morbror, en morfar, en mormor, mor, ulf och juliju. Mys! (det där var typ en väldigt liten del av min familj, bara så ni vetdet..värt) Justja, börja packa! Hörs sen innan jag går och lägger mig kanske.
Mina inlägg börjar bli ovanligt jobbiga och tråkiga, tur att jag inte bryr mig då.
Asså sötnos! Min älskade Levi som jag inte träffat sen i somras!!♥

Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

H&M HIHI :D vid underkläderna på övervåningen :D

2010-12-22 @ 22:43:59
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/
Postat av: berry

ska vi hitta på nå i mellandagarna eller? :)

2010-12-22 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0