Memories of tomorrow

Heeeejjeeeeee ma duuudes!
Skolan idag var fin♥
Vi fick veta att vi skulle ha country som nästa 'projekt' på ensemblen, NAAJS!
Å sen så ska vi få fika nästa ensemble lektion, ännu mer najs!
Hmm...aa. Hade ARL-prov idag också. Ganska kul faktiskt haha, jag hoppas jag blir godkänd och fick med tillräckligt med ämnen.TJOHO säger vi då isf.
Nu alldeles nyss satt jag och försökte förstå mig på min nya sångläxa, jag skulle tydligen försöka att inte lyssna på låten innan utan komma på själv hur den går genom att kolla på noterna. Jag har alltså inte hört låten förut.
Jag kan noter, men det blev svårt iaf....grrrr. Får fråga om hjälp imorgon, häh!
Jomen a, nu ska jag nog plugga lite..det lät..ambitiöst!
Ibland så förstår jag verkligen ingenting.

Kommentarer
Postat av: charlotte

sv: äsch... busted...

iihihihih, faktiskt inte, men jag var nog säkert lika irriterande iaf ;) skrattade då de passade som minst, good charlotte dåva

du är alltid HET

2010-12-07 @ 19:16:32
URL: http://aestheticme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0