Lucia

HEJ MINA DEAR BLOGREADERS OUT DÄR!
Skön dag idag. Klev upp 5.20. Tog bussen 6.08. Så skönt!
Lucia sen då va, bra att man kunde alla låtar också. Det kändes något skönt.
Helt seriöst så efter lucian så var allt nuuujs. Fika dirr efter, satt å skrev på dagboken, nk, gemu (fika där också tihi), samhällskunskap som bestod av att se på en film. Nuujserns.
Efter skolan drog jag en sväng på stan med Berry, både hon å jag shåååpade. Duktiga vi är.
Tyvärr så glömde jag mitt hos Johan, bajsaaa. Blä. :(
A, då fattar ni att jag åkte dit en stund senare efter jag drivit runt på stan.
Aja, lång text nu som jag vet typ ingen läser. Najs.
Nu ska jag plugga samhällskunskap. Ciao en stund :)
Jag säger det igen bara för att du ska förstå på riktigt.
jag älskar dig, nu & föralltid. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: berry

puss på dä :)

2010-12-13 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0