Loooooooove

Hejhejehjehejhej!
Fett med ös hos farmor och farfar, öh,. asså det var himla mys iaf!
Först blev det fika..sen chilla vi en stund och jag fick en julklapp av mina kusiner, ännu en miniplattång, haha. Jag ska byta en av dom till nå hårprodukter eller så:) jamen jo, sen åt vi julmat. Götttttt.
Sen chilla vi lite till med knäck å sånt och sedan blev det glass. Haha, farmor(L)
På hemvägen for vi förbi svartby och hämtade älskling så vi kunde byta julklappar.
Han var dock bara här från halv 8 till nyss då. Fett med inte kul. Vill ha han här längre. Aja, värd text.
Julklappen jag fick av honom var mysinysi iaf. En tröja och en typ..sminkväska. Tihi.
Tyckte om båda sakerna jättemycket men Johan vill inte att jag ska visa här för han är en tönt så jag gör inte det.
Men ni lär ju få se tröjan någon gång framöver ändå;)
Nu blir det iaf oth!
Jag älskar dig så grymt mycket babuuu, du är bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0