Julavslutning

Godmorgon :)
Igårkväll så gick vi å la oss ganska tidigt för att..öh venne.
Jomen såatte. Nu har jag precis fixat mig och ätit frukost.
Jonkis är också här men han lever sitt eget liv på morgonen haha.
Idag är det iaf julavslutning på skolan, fätt med nääjs. Vi ska vara i teatern klockan 9 åsså blire väl nå najsigt där och sen ska vi till kyrkan. När det är slut osv blabla så ska jag nog gå på stan och köpa dom två sista klapparna jag har kvar. Hörs nån gång sen iaf, ciao!
Mysipysi.♥

Kommentarer
Postat av: mia

thank yoouu:)

2010-12-21 @ 10:36:44
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Hejsan just nu har jag en underbar nyårs tävling på bloggen! Man får chansen att vinna presentkort hos www.princesspotion.se - Handgjorda skönhetsproukter av hög kvalite!



Missa inte den här chansen ;)

Läs mer på min blogg (www.Tezzilicious.blogg.se) under tävlingar! KRAM

2010-12-21 @ 12:58:20
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0