Hemma!

Hej :)!
Nu är jag hemma igen, faktiskt hos min far nu.
För en liten stund sedan fick jag julklapparna av dom här då, riktigt nöjd med allt jag fått i år!
Ni kanske vill veta allt jag fått, höhö, eller inte men ni får veta iaf.
En ansiktsbehandling!!
Sminkkurs värde 495:-
Stjärtlapp (HAHA det var ett internt skämt)
Eye dust
Äggkoppar
Hårinpackning
Mini plattång
Hello kitty nattlinne
Trosor
Sockar
Klubba (hah ni kan få se bild på hur fin den är sen)
Kortlek
Tvål och body lotion i en förpackning haha
Ansiktsscrub
Ansiktsmask
Sminkborttagning
En till sminkkurs värde 350:-
1000 :-
150:- make-up store
300:- JC
100:- glitter
Halsband
Hårspännen, hårsnoddar, nagellack LILA!!!!!!!!
Fotoramar
Nyckelring (den är speciell för man kan he in 50 bilder från datorn i den å ba tjohej)
Sångbok
100:- h&m
Ja det var väl det, tror jag fått med allt..det var liksom allt jag fått både av mamma och pappa och syskon.
Nu är julklappen från Johan kvar då, längtar ;)
Haha klubban jag fick, fuling.

Kommentarer
Postat av: berry

oj, mycket!

2010-12-25 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0