emogiiirlllll

Fariken vad emo jag är, eller asså depp. Haha
Fast jag är egentligen inte det, det är typ så att jag har mens varje dag så jag grina å bli sur för ingenting.
Fast ändå inte mens..men uttrycket..ni fatta ju. Daah
Godmorgon iaf! Johan ringde å väckte mig halv 10. GLAD JAG ÄR DÅ!
Dagen kommer icke vara dålig och hemsk idag då, fett med guuudddd.
Wähwäh, vet ej vad jag ska skriva. Är galet hungrig så tror faktiskt jag ska gå upp å ta en macka!
Hörs mer sen dah baaaaaa, ciao!
Känner mig fräääääääsch

Kommentarer
Postat av: Moa

haha vilken gullig bild :D



ps. Vill du bli länkad på min blogg? Det är superenkelt och det går supersnabbt ;) Det ända du behöver göra är att ställa en fråga till mig ♥ Ha en fortsatt bra dag ♥

2010-12-30 @ 13:24:32
URL: http://littlemoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, fint bilde :)

2010-12-30 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0