:D:D:D:D

Filmen var bajsbra!!!!!!!!! LOVELOVE:love:
Speciellt när en liten tjej sitter bredvid och berättar precis innan något spec ska hända ba: SNART HÄNDER DET DÄR!
Skitbra, kul, aa, awesome när någon sitter och pratar hela tiden och inte tar hänsyn till andra!!!! BAJSBRA!
Ja, jag har angerproblems
Jomensåatte, jag å Johan hade trevligt sen efter också. Haha, jag älskar han..hahahah.
NUUUNI, ska jag typ lyssna på gosig musik sen gå och sova. Känns gosigt.
Vi hörs imorgon ma dewwwds, godernatt :)
Snygga råååh.

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

gött att höra :) jodå jag mår också jätte bra idag :) vad gör du nu då?

2010-12-05 @ 22:17:49
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: neli

åh härligt och höra hihi :)

2010-12-05 @ 23:30:01
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: berra

jag såg på den i bussen a, tihihihihi :):):)

2010-12-06 @ 01:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0