Dag 30 - Ett sista ögonblick

Ja sista dagen då! Skööööön...t.

Jag väljer faktiskt att skriva om att jag träffade Johan.
Asså...inte själva ögonblicket egentligen utan liksom allt runt det..öh? haha
Men direkt första gången jag träffade Johan så trodde jag faktiskt inte att det skulle bli nåt,  fast när vi kysstes så var det ju väldigt självklart.
Nu ska jag inte hålla på å smöra på nå himla gulligull om när vi träffades första gången..utan det jag egentligen vill säga är att jag har träffat Johan av en anledning och han har ändrat något i mig och han har varit min prins typ.
Han har räddat mig från så mycket som skulle kunna ha varit illa nu.
Ögonblicket vi träffades betyder någonting väldigt stort, varje ögonblick vi har tillsammans betyder allt. Att du har fått mig att vara så stark är typ...gal1 haha. Varje ögonblick med dig gör mig starkare och varje ögonblick med dig får mig att tro på mig själv.♥
allt jag skrev nu blev helt bajsskevt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0