Dag 28 - Det här saknar jag

Det här börjar bli väldigt tröttsamt, haha. Inte många dagar kvar som tur är;)

Men ja, jag saknar en massa saker.
Jag saknar min förra älskade klass, asså dom jag brukar umgås med då ähä.
Jag saknar "gänget" vi var. Våra fester i vhus och allt ba...åh!
Jag saknar att våga skratta mitt höga riktiga skratt i typ klassrummet utan att bry mig om vad folk tycker, jag saknar att prata mycket exakt hela tiden. Det sista jag saknar kan jag ju göra något åt iofs..fast ändå inte.
(Det här betyder inte att jag älskar min nuvarande klass! Den är awesome också ju!)
Jag saknar något annat också som jag inte skriver haha.
Jomen a, jag saknar ganska mycket även fast jag trivs med hur allt i livet är nu.
Åh! Massor med minnen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0