Dag 25 - En första

OJOJ, måste ta igen det här ju!
Hur fresn ska jag tolka en första...?
Men ja..öööh..en första...eh..vi kör ETT första istället.
Ett första gosedjur:
Det var typ nåt år efter mamma och pappa skiljt sig och vi hade inte så mycket pengar hos mamma. Men då en dag så var jag på Åhléns med mamma och såg världens finaste hund (enligt mig) men jag visste ju att jag inte skulle kunna få den för att vi inte hade råd och den var ganska dyr. Men jag blev kär i han på en gång och mamma märkte det...så hon köpte den till mig. Även fast vi egentligen inte hade råd.
Jag älskade honom så mycket, han heter Hugo.
Min älskade gosedjurshund. Jag älskar honom fortfarande♥
Det är det att den här filuren ser lite rolig ut, han är typ en..tax av något slag. En gång tog jag med honom på skolan och då skrattade några pojkar åt honom..jag blev så himla ledsen...tur att dom bad om förlåtelse..haha.
Där ligger han min älskling♥

Kommentarer
Postat av: berry

aaaaaaaaw :)

2010-12-19 @ 14:22:53
Postat av: sandra

Nämen han kommer jag ju ihåg!! sötnosen :')

2010-12-20 @ 21:42:15
URL: http://sandraalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0