Dag 22 - Det här upprör mig

Öhöh, detta skulle jag egentligen gjort igår men jooo.

Jag blir ganska ofta upprörd haha, men jag kommer liksom inte på något speciellt..eller jo.
  • Jag blir upprörd när folk snackar skit och säger till andra vad man ska tycka om en person.
  • Jag blir upprörd när jag inte får som jag vill när jag borde få som jag vill...öh?
  • Jag blir också upprörd när folk inte fattar någonting av vad jag säger och tänker att jag är dum i huvudet.
  • Jag blir upprörd på dom som inte förstår vart gränsen går.
  • Och till sist så är jag extremt upprörd över alla idioter under andra världskriget som var så sjukt dumma i huvudet. GAH

Kommentarer
Postat av: berry

jag blir upprörd när folk inte skriver "de" och "dem" på rätt sätt :D

2010-12-14 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0