Dag 16 - Min första kyss

Ja, öööh. Jag pratade högt för mig själv om det här idag...Okej, jag pratade med några som jag tror inte orkade lyssna på mig haha.

Men ja, min första kyss...
När jag var liten..mindre..ja då lekte man ju typ ryska posten å då kysste jag väl några där hah, men jag kommer liksom inte ihåg dom så som jag vet att kyssar känns nu. Fattar ni? HÖHÖ
Den första jag kysste "på riktigt" eller vad man ska säga var väl Adam. Inget jag direkt ångrar, men inget jag vill tänka på heller hah.
Min första bästa kyss var med Johan :) det var så gulligt av han...tss..eller något.
Min älskade plupp♥ Den kyssen var underbar iaf, hehe.
Vi kör på den här för det är läppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0