Dag 15 - Mina drömmar

Jomen justeja! Det var ju det här också, ååh. Hah!

HHHHMMMMMM, my dreaaams.
Ehm, jomensåatte. Kul att man kan vara seriös såhär på kvälls..kvisten? ÖööööH
Nejmen helt seriöst från och med nu!
Jag drömmer om att bli känd, fast jag vill inte bli känd för att få pengar och för att folk ska ba: åh där är hon blablabla. Utan det är mer såhär att jag vill bli känd för något bra, att jag gör något som får folk att tycka om mig.
Eller något? Åh, vet inte.
Men jag vill hålla på med musik i hela mitt liv, så är det bara. Jag har skrivit det här förut tror jag men vi tar det igen: Jag vill att folk ska vara lyckliga, jag vill kunna göra folk lyckliga genom MIN musik. Jag vill bli någon man kommer ihåg om typ 23949754 år för att jag varit någon bra person som gjort något bra.
Fattar ni eller? Ursäkta denna röööra, jag är trött så blir rörigt då ba.
Men ja...typ sådåraaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0