Dag 13 - Den här veckan

Tjooohooooo!
Måndag: Eeeehhhm, vad hände då?
Jag kommer inte ihåg :o
Det var typ en vanlig skoldag och efter skolan repade kanske våran ensemblegrupp? jag kommer verkligen inte ihåg.
Var hos Johan efter skolan tror jag och sen kollade jag på paradise hotel förmodligen haha.
Tisdag: Fick en stressig morgon det kommer jag ihåg!
Sen efter skolan åkte jag och Johan hit å gjorde god mat! HÄHÄ och efter det kollade jag på ph hah.
Onsdag: Hm..en vanlig skoldag först då.
Sen efter skolan satt jag å lyssnade på när Johans ensemblegrupp repade å sen åkte vi hem till han å åt middag.
Å lite senare åkte vi tillbaka till skolan för det var hårshowen juuu :)
Torsdag: Hade sjukt jobbig gympa på morgonen iaf! HAHA
Sen vare ba chill resten av dagen tror jag, inget spec hände.
Var inte med Johan den här dagen iofs, det är ganska ovanligt.
Fredag: Hade en rätt chill dag :)
Sånglektion! AWESOME
Johan å jag hade myskväll ensamma, riktigt mysigt ihhiih.
Lördag: Idag, ja. Johan har precis åkt hem så är ensam nu. Känns inte så bra.
Men när jag är klar med det här ska jag gå ner å duscha och sen efter det ska jag å mamma iväg en sväng :D tjiho! Men jag vet inte vad jag ska göra senare idag doooooock.
Söndag: Ingen aning om vad som kommer hända. Hhöhö. Ni får se det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0