Dag 11 - Mina syskon

Tjiho, ma sistah and ma brathaaaa.
Jag har en storasyster som jag haft hela livet (haha), hon är två år äldre än mig och nu de senaste åren har vi kommit varandra riktigt nära och vi bråkar inte så mycket. Bara ibland så som kompisar gör ibland typ.
Hon är lik mig på alla sätt och vis.
I utseendet är vi inte såå himla lika men vi har våra små likheter, men jag tänker mest i sättet iaf.
Hon vet hur jag tänker, hon förstår mig så himla bra. Jag kan prata med henne om ALLT!
I love uuuuu♥
Reprisbild ba för hon är så vacker.
Jag har även en lillebror som är världens sötaste. Han är inte min helbror men vi har lite samma blod i oss iaf, höhö. Vi har samma pappa :)
Han är iaf 4 år och som sagt världens sötaste. Jag vet att han kommer krossa många hjärtan;)
Jag kan inte direkt säga här att vi står varandra jättenära för vi brukar inte direkt prata mycket för att han är..ja..liten haha.
Men han är så mysig att vara med, även fast han är ganska dum ibland.
Jag kan iaf säga såhär, jag kommer alltid finnas för min melvin. När han blivit typ 14-15 så kommer jag vara en jobbig storasyster som pussar och kramar honom inför sina kompisar så han tycker att jag är pinsam.
Haha, jag älskar dig Melvin♥
Han var så sjukt söt här, gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0