Blååkkkännnn

Du och jag bloggen, du och jag.♥
Nämen, tja!
Efter skolan så gjorde jag äntligen bort samhällskunskapsprovet! Det gick ganska bra..hoppas jag blir godkänd buh.
Vi fick även tillbaka ARL-proven idag..fick mig ett VG..tjiho!
Ameh aaa, sen efter provet så tjillaaade jag i ett ensemblerum med dudes en stund å sen drog jag å jonken ner på stan å handlade å sen poff var vi hemma å hade gjort köttfärs å ris te middag. Gött dåee.
A, sen så har vi typ bara tagit det lugnt här hemma. Jag hade tänkt att vi skulle packa men he blev inget med det.
Jomen satte, när han åkt så satte jag mig framför datorn å kolla på paradise hotel å sen ana gina show till nu dah.
Jag är nice.
Nuni mina vänner, ska jag bara sitta här. För jag har ingen läxa att göra som jag har bråttom med eller så. Känns så skönt! Vi hörs mer sen igen, höhöhööhöh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0