Bajs

Jomen tjenaaaa.
Stan idag var mys. Shoppade ett linne och en tröja.
Vi fikade också..hööh. Runt 5 tog jag bussen till Johan åsså var jag där till typ 10 å då direkt när jag kom hem så satte jag mig å kolla på oth. Nu var jag tvungen att ta en paus. Fariken.
I alla fall så hade jag tänkt att visa vad jag köpt men det blir så fult att ta i webben och jag hittar inte min kamerasladd..å sen så hittar jag dom ingenstans på nån hemsida heller såatt. Brabra!
Det får komma upp någon gång senare i veckan när jag är hos mamma igen, tror sladden är där;)
Nu ska jag...öh..vet inte. Jag måste se ett till avsnitt innan jag går och lägger mig!!
Slänger kanske in någon bild eller något senare, om jag hitta nåt intressant. Ciao :)
Känner mig blä, så kanske borde ta en dusch, vi kör på det!

Kommentarer
Postat av: berry

haha, jag såg oth runt skolstarten..slutade inte förns jag nådde säsong sju, har inte sett nåt mer sen dess. vet dock ej varför :o

2010-12-28 @ 02:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0