AJ AJ

Hejhopp! Äntligen hemma, öhöh!
Efter skolan så gick jag ju som sagt ner på stan..det blev så att jag och Johan hängde på Linnea, Anna, Linus och Marcus på max så blev lunch för oss där. Najsdärå.
Sen drev vi omkring på stan ett tag, något trött jag blev. Runt 1 lämnade tre av 4 oss, Anna stannade med oss.
Johan försvann en stund. Jag å Anna hade kul. Johan kom tillbaka, Timmy visade sig :o
Johan försvann igen för att köpa julklapp till mig. Då jag, Anna och Timmy hade lite loligt. Tult dah.
Nu sitter jag och är ashimlagalet sugen på nånting..blä. Vill inte.
Aja, blir till att kolla på film nu på andra datorn såatte, ciao =)
Förresten så fick jag julklapp av Louise idag, tihi.
Det var ett diadem med en söt grej där. Höhö. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0