My day

Denna dag började med en sovmorgon(<3<3<3) sedan var det dags för uppspel för lärarna (vilket innebär att man spelar/sjunger upp någon av låtarna man jobbat med under terminen/året och får typ feedback) Efter det var det matte, och personligen så gjorde jag de nada på den lektionen, sedan lunch å sennis glassis med Annis och Rebeccis. Arthur hängde också med men han åt ingen glass, nu är jag fundersam över varför han inte gjorde det? hm...haha.

Nu ska jag försöka plugga och sen ser jag vad som händer, vill ju verkligen träna men nu när man inte ens kan känna sig säker i lilla övik så vet jag inte om jag vågar gå ner till friskis. Hörs iaf!
hett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0