You can talk all you want but my skin is really thick

Nu har jag tränat och slängt i mig lite lunch/mellanmål, vad man nu ska kalla det. After this så tänkte jag hoppa in i duschen (kom på idag att jag inte duschat håret sen i måndags, uuuusch) jejej! Vid halv 5 ska jag möta Lojzzan på mc och sen ska vi dra med oss käk hit till mig och käka (duh) sen fixa oss å greja. BLIR NICE! Klockan 7 är vi @ max & camillas place. Har längtat efter denna kväll hur länge som helst nu så ÄNTLIGEN!!!! hihi. What to say mer då? Typ nada, slänger in nå bilder sen förmodligen om jag känner mig själv rätt. Bye!

Kommentarer
Postat av: I S A < 3

Guuullliiig ! <3

2011-11-09 @ 10:47:47
URL: http://vastkustbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0