Fin b-day!

Jag är väldigt nöjd med denna födelsedag! Det har varit väldigt lugnt och skönt, precis som jag vill ha det. Smörgåstårta blev det till middag och sedan lite söttårta (ska man särskriva eller ej?) när småkussarna kom hit en sväng. Me like. Dock har jag f1 med ont i magen nu :c wäääh!

Jag fick iallafall Adeles nya skiva imorse och några småsaker och nu på kvällen fick jag en typ awesome högtalare som jag kan koppla med datorn eller mobilen genom bluetooth, hur awesome? LOVE IT! Nu om en stund ska jag kura ner mig i sängen och må lite dåligt över att det inte är min födelsedag längre imorgon :'ccc Men jag tackar för denna dag och tackar mamma som orkade bära runt mig i 9 månader och klämma ut mig. Haha! KÄRLEK PÅ ALLT IDAG BA
YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0