CHOKLAD

Lördag som känns som söndag, nice. Jag är iallafall hos Johan fortfarande och kommer vara det ett bra tag till eftersom jag blivit typ övergiven av alla andra, sweet. Nej nu överdrev jag. Kanske. Lite.........

Just nu sitter jag inne på Johans rum och har låst ut honom och in mig själv. Jag är typ supermegaawesome. Kommer nog stanna här inne ett bra tag..eller kommer nog snart släppa in honom och sen ska jag ta en promenad till coop och köpa choklad för jag är så sjukt sugen på det så jag snart dör. Det var allt jag hade att säga nu assååå, hejdå!


ett år sedan typ. då jag klippte mig och tyckte att jag var typ askorthårig.
och ja jag är medveten om att jag ser ut som nånting muppigt på den högra bilden.

Kommentarer
Postat av: emelie

Kolla gärna in min blogg, fin du är!

2011-11-05 @ 19:34:51
URL: http://eedlundaren.blogg.se/
Postat av: ericaa

fin blogg besök gärna min

2011-11-05 @ 23:14:52
Postat av: nicole

grattis :)

2011-11-11 @ 13:11:45
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0